succulenta.nl

Plaats hier alles wat niet over cactussen,vetplanten en succulenten gaat.

Berichtdoor G2020 » di 23 feb 2021, 11:11

Vorige week woensdag (17-02) heb ik mij via https://succulenta.nl/lid-worden/ aangemeld als lid. Daarop heb ik geen reactie gehad. Geen bevestigingsmail, niets. Op zaterdag heb ik nog een mail gestuurd aan ledenadministratie@succulenta.nl ook zonder reactie. Ook op een bestelling die ik gedaan heb bij succulenta hoor ik niets.

Weet iemand of deze vereniging gewoon heel traag is in het verwerken van nieuwe leden en/of bestellingen of is er iets anders?
G2020 Offline

Berichtdoor austrocactus » za 27 feb 2021, 13:23

Hallo G2020 alwat gehoord van succulenta ?
Er zal vast wel antwoord komen. Kijkt ook bij ongewenste post.
Ben zelf al 27 jaar lid.
Groeten austrocactus Bram
austrocactus Offline

Berichtdoor G2020 » za 27 feb 2021, 14:10

austrocactus schreef:Hallo G2020 alwat gehoord van succulenta ?
Er zal vast wel antwoord komen. Kijkt ook bij ongewenste post.
Ben zelf al 27 jaar lid.
Groeten austrocactus Bram

Hallo Bram,

Net voordat jouw bericht binnenkwam was ik nog een bericht aan het maken, omdat tot mijn verbazing zelfs niemand in dit forum een reactie had. Gelukkig een teken van leven van iemand die wel al lid is :D
Helaas heb ik nog steeds niets op mijn aanmelding voor lidmaatschap (17-02), mijn mail (19-02), mijn bestelling (22-02) en mijn Facebook Messenger bericht (26-02) gehoord.
Mijn spam folder had ik ook al nagekeken.
Ik begon mij langzaam af te vragen of de vereniging nog bestaat. Aan jouw reactie te zien wel dus.
G2020 Offline

Berichtdoor Stan_oome » zo 28 feb 2021, 10:15

Succulenta is een vereniging gedraaid door vrijwilligers, waarvan een groot deel niet de allerjongsten betreft. Kan zomaar zijn dat het nu in tijden van Corona allemaal op een wat lager pitje gaat. Bij mijn aanmelding bij regio Groningen duurde het ook ern maand of 2 voordat ik überhaupt antwoord kreeg. Ze bestaan zeker nog!
Stan_oome Offline

Berichtdoor G2020 » ma 01 maart 2021, 11:37

Stan_oome schreef:Succulenta is een vereniging gedraaid door vrijwilligers, waarvan een groot deel niet de allerjongsten betreft. Kan zomaar zijn dat het nu in tijden van Corona allemaal op een wat lager pitje gaat. Bij mijn aanmelding bij regio Groningen duurde het ook ern maand of 2 voordat ik überhaupt antwoord kreeg. Ze bestaan zeker nog!

Ok, dit is een reactie waar ik zeker wat aan heb. Ik concludeer hieruit dat ik gewoon geduld moet hebben.
G2020 Offline

Keer terug naar Van alles wat